Daily Archives: 14. august 2011

THERE’S MORE TO LIFE, THAN HAIR

But it’s a good place to start!

En ting er, at Aussie har seje slogans (der passer). En anden ting er, at jeg har fundet en hårkur, der rent faktisk virker, og nådigt holder hvad den lover… Blødt, glansfuldt, medgørligt hår… Tjek, tjek, tjek.




Så to nye er føjet til samlingen (for jeg bruger virkelig meget per gang – eneste minus er velsagtens at de er lidt dyre i drift). Så hermed er anbefalingen givet videre (hvis i ikke allerede kender til Aussie). Alle, jeg kender, med pænt hår, bruger det 🙂

OUTFIT

Her er hvad jeg bevægede mig rundt i, i Jyllands – uden tvivl – fineste skov.





Vesten er endnu en jakke, jeg har klippet om (stik mig aldrig en saks og noget denim 😉 ) Den er fra H&Ms herreafdeling, og fundet på udsalg, for et års tid siden. Der kan man gøre mange gode køb, altså hos de kære herre, og det er tit lidt billigere.