BANDE-MEDLEM?

Kan mærke, at jeg er glad idag, og dét iført rød og læder…




Apropos læder. Kan ikke helt finde ud af jakken. Den er lidt voldsom (til mig) synes jeg. Der bliver for meget bande-medlem over det og den, tror jeg… Måske skal den bare styles med noget blødt og blidt… Hvad synes i (bliver i skræmt, ha ha)?

6 responses to “BANDE-MEDLEM?

  1. Den er fin til dig! Den ser altså slet ikke voldsom ud, du skal bare vænne dig til den. Sådan havde jeg det også med min første biker-læderjakke.

  2. Tak, Callie! Jeg tror, du har ret! Det er nok det, det handler om 🙂 (men jeg var ikke helt så modig idag – så den vante parka, røg på i stedet 😉 )

  3. Den er SÅ lækker den jakke – hvor er den fra?!

    Du ligner ikke spor et bandemedlem.. Mine tanker glider hen på Dylan Mckay med den hvide t-shirt inden under – det er et kompliment 😉

  4. Ha ha – måtte lige google… Hmmm… Tak (eller hvad man ska’ sige til dét!) Jeg prøver at tage det som et kompliment 😀
    Den er fra Flying A, og købt fornylig. Se evt. indlægget her https://themoneypurse.wordpress.com/2011/08/01/laederven/

  5. Jeg synes, den er superfed til dig! Jeg er enig med Callie… det er bare et spørgsmål om tilvænning. Når man ikke er vant til at se sig selv med noget nyt, så skal man lige vænne sig til det. Jeg tror dog, den er bedst hvis du også har feminine detaljer… ligesom på billedet med en rød nederdel. Mit gæt er, at den ellers vil virke lidt voldsom, hvis du f.eks. har bikerboots og jeans på sammen med jakken?

  6. Det er jeg glad, for at synes, Allan! Det er nok rigtigt… Må lige prøve-køre den herhjemme et par gange, og så bevæge mig ud i offentligheden 😛 Ja! Og værrre ville det blive, hvis jeg også havde læderbukser på, ha ha!

Skriv et svar

