HELD I SPIL…

Har jeg tydeligvis! (Hvad er det nu man siger; held i spil, uheld i…. ingenting 😉 ) Det må være dér, mit held ligger… I de dér konkurrencer, forståes. I foråret var der to uger, hvor jeg vandt fire af slagsen. Og det være sig alt fra sved-skræmmende deodoranter til storslåede hotel-ophold. (Måske man kunne strate erhverv: “Harj harj, skal jeg vinde den konkurrence for dig? Ja? Super. Det bliver 93,5 – hav en god dag!”).

Og nu har jeg altså vundet, endnu én. Hos Whynot. Til Shopbob – jaaah! 😀 Så er det bare lige, det med at navigere rundt i den jungle, dér… Måske noget blødt jersey? Eller en farverig kjole? Hvad ville i mon vælge?

4 responses to “HELD I SPIL…

  1. Hvor lækkert – tillykke med det 🙂 Jeg har faktisk lige bestilt en taske fra Shopbob, og der er altså masser af guf at vælge imellem. God fornøjelse!

Skriv et svar

