NOGET PINK

Forleden købte jeg en ny læbestift. Fortjener velnok et bifald på størrelse med Londons Topshop! Eller den choko-kage, jeg bagte i tirsdags… Eller… Noget andet stort.

Går altid en kolosal bue, uden om de aflange stifter. For jeg synes altid, at det er så besværligt at rende rundt med; så går der tredive sekunder og så er det pludselig over det hele… Arhj for fa’en. Hvem stikker mig en serviet? Men den her er lys pink, og ikke så vild – mindre skinnende end på billederne – så jeg prøver. I det små, forstås.


Og så kan i passende se en kjole, jeg købte i Flensborg (jow jow, der kan man også shoppe) for hvide kjoler og pink læber har jo vildt meget, med hinanden at gøre……

4 responses to “NOGET PINK

  1. Jaaaah! Jeg er også virkelig glad for den! Selvfølgelig jeg faktisk ikke har kunne finde en begivenhed til den – endnu! 😉

  2. Jeg er vild med ryggen på kjolen!

  3. Ja, er den ikke fin? Den gør lige kjolen lidt speciel 🙂

Skriv et svar

