KÆRE….

Én, der hjertens gerne, vil give mig det her:






J Brand shorts

Jeg er ikke så god, til det dér med at tage imod. Men hvis nogle kom fordi med en pakke, der indholdte alt det ovenover (naturligvis kan stranden ikke pakkes ind – men en billet!) ville jeg helt ærlig, ikke være sen til at række hånden frem 🙂

Der er ganske vist, et par måneder til jul. Og min fødselsdag har det lige været. Men derfor kan man godt lave en ønskeliste… Hvis nogle skulle få lyst til at give en gave. Eller to. Eller tre. Forberedelse er bestemt en vældig god ting 😉

2 responses to “KÆRE….

  1. altså jeg har det på samme måde! 😀 men har faktisk lige købt guldhalskæden selv, og kan fortælle dig at hvis det er den fra nelly er den alle 99 kr værd 😉 den er bare kanon fed og sidder så dejligt på!

  2. Jamen, det er den! 😀 Og ja – 99 dask for sådan et flot, guld halsbånd, er satme iorden. Kan godt forstå, at du er glad for din!

Skriv et svar

