OUTFITS GENNEM DE SENESTE…

Dage, hvor jeg har været…

På Strøget, og på Frederiksberg om fredagen. Hvor jeg spiste hjemmelavede burger med fritter til. For anden dag i træk. Og snakkede til langt ud på natten. Det er ikke for sjov, at jeg holder ferie… 😀

Lørdag aften, hvor jeg havde mit første møde med drinken White Russian. Mande-drink, lyder rygtet?! Jeg synes nu, den er fin. Og stærk. Og det var selskabet forresten også. Altså fint. Og sjovt. Meget!


Om søndagen var jeg ude at se, det en veninde har brugt uger, på at kreere: show i Bella Centret. Det var vildt flot, det hun havde lavet! Men mange af modellerne var så tynde, og så så syge og blege og udmattede ud, at jeg selv fik kvalme. Det tomme blik, og knoglerne der kunne knække hvert øjeblik, gjorde mig ubehageligt utilpas (… eller også var det, de White Russians….) Det er en syg verden og nogle syge idealer…


Og…. Jeg går altså også rundt i andre sko, ende dem her 😉

Skriv et svar

