PLASTIC FANTASTIC

Jah! Har i set, hvad der står og pynter, hjemme hos mig:

Kasserne skal jeg have et par flere af, og dem vil jeg fylde op med smykker, parfumer eller sådan noget. 🙂 High-five-hånden har allerede fået fornemt besøg, af ringe i alle former og farver…


7 responses to “PLASTIC FANTASTIC

  1. Det ser rigtig fedt ud! Hvor har du købt det henne? 🙂

  2. Wow! Sikke nogen fine ting 🙂 Hvor er de fra?

    Emma

  3. Tusind tak… Jeg er også rigtig glad for det! 🙂

    Smykkeskrinet, og de pink er fra Tiger. Den guld smykke-stang er fra Lisbeth Dahl… Og smykkerne er et mix af alt muligt 🙂

  4. Hvor er de seje 🙂 Sådan nogle vil jeg også have 🙂

  5. jeg så dem godt i tiger, men synes de så så cheap og grimme ud, men når man ser dem i brug, er de faktisk rigtig fine 🙂 tak for inspiration!
    – celine
    celineloves.wordpress.com

Skriv et svar

