FLY BABY FLY

Jeg. Vil. Ud. At. Rejse.






Jeg har en komplet uhelbredelig trang til at rejse. Komme på ferie. Flyve (jeg er fuldstændig vild med lufthavne). Opleve. Og pakke kufferter.
Hver gang, jeg vandrer forbi nogle med stråhat og taske på hjul, er jeg ved at gå til… Jeg vil også ud at rejse! Men intet udenlands er i sigte. Overhovedet. Jo. Så skulle det være et smut, over Sundet. Men det gælder ligesom ikke rigtig, vel.

2 responses to “FLY BABY FLY

  1. det.vil.jeg.også! 🙂 kender godt det med man bare gerne vil AFSTED! også selvom jeg lige har været væk, vil jeg bare gerne snart igen!
    kig forbi min blog til min lækre giveaway 🙂

Skriv et svar

