NOMESS / TIGER

Jeg længe været uhelbredeligt forelsket, i Nomess kønne kasser. De farvede og de gennemsigtige – de er alle pæne, og vil helt sikkert få det rart hos mig. Har også været i Magasin utallige gange, for at minimere udvalget… Men jeg er aldrig kommet hjem med noget. Både fordi det er umuligt, at vælge mellem de fine farver. Og fordi jeg bliver nærrig 😉
Men så, så jeg at Tiger har lavet nogle – også i plexi-glas! Og måske er de ikke lige så holdbare, eller flotte i farven. Men til en tier pr. stk, går det nok… Og ret fine, er de da alligevel, synes i ik’?

8 responses to “NOMESS / TIGER

  1. Det tror jeg også vi har! 😉 Jeg skal da helt sikkert forbi Tiger.

    Kh. Sofie.

  2. Meget forståeligt! 😉 Bare du ikke smutter afsted med dem alle! 😀

  3. de er bare fede de plastic kasser! jeg er tosset med plasticting!

    knus, Marie My fra http://www.nemesisbabe.blogspot.com

  4. Ej hvor sejt, tak for tippet 🙂

Skriv et svar

