LÆDERVEN

Har længe luret på en på en sej læderjakke. I læder, forstås…


I lørdags fandt jeg den! Mand, se den lige! (Den skinner ikke så meget, som på billedet).


Den er sat ned fra 1800 kr. til blot 360 kroner! (Så kan man godt se bort fra, at den måske er lidt voldsom til mig…). Den er købt i Flying A i København (der ligger dér, hvor Paris Texas før lå) af en meget venlig ekspedient. Behøver jeg at sige, at jeg var svimmel af lykke, resten af dagen? 😀 Kan i lide den?

9 responses to “LÆDERVEN

  1. Sindsygt flot og hold op et et opturs køb!
    og så ser du mega sej ud?!
    tak for kommentar på min lille blog 😉

  2. Den er super fed!

  3. Hvor ser du bare godt ud i den 🙂 Sådan en ville jeg også gerne have…:)

  4. Har de stadigvæk flere tilbage ??

  5. Uha den er fed!!! 🙂

Skriv et svar

