I NEED SHOES

Jaaeee.. Altså. Det gør jeg jo… Nåeh… Du tror mig ikke?
Jamen, så velkommen til en del af min sko-samling:

Næsten alle sorte og høje. Det går jo ikke. Så nu har jeg fundet frem til tre, der ville gøre sig ualmindeligt fint, blandt de sorte hæle. Hvis i har flere forslag, kommer i bare med dem. Jo flere sko, jo bedre 😉 Det er da et udemærket motto, ing’?

Converse. Har længe ligget i lodret diskussion med mig selv: Sort eller blå. Men nu er jeg kommet frem til… Blå. Ja. Det var blå.

Biker-boots. Regn, sne, sol, skyer – de virker til det hele.

Mokkasiner (lyder som noget ældre herre, betræder stue-gulvet med). Men meget pæne. På indianer-måden. Og mine gamle er desværre slidt op.

Alle tre par, har jeg selvfølgelig stået i hånden med, på udsalg. Købte jeg dem? Ikke rigtig vel… 😦 Så måske kan i hjælpe mig: Hvor kan man få – især Converse – billigere? Så jeg kan erhverve (hold fest, et mærkeligt ord, egentlig) dem i både sort og blå… Hæhæ…

9 responses to “I NEED SHOES

  1. Tak for din kommentar på min blog!
    Jeg er altså også blevet helt vild med alle de sneakers der florerer rundt i den danske blogland. Dem skal jeg helt sikkert have et par af snart! Det billigste sted du kan købe converse er selvfølgelig USA – fandt nogle i et outlet til $40, så hvis du kender nogen der skal derover så skal du ha fat i dem!! 😉

  2. I London koster de 311 kr 🙂

  3. Nu er jeg ikke Converse-fan, men af den grund kan jeg vel godt hjælpe 😀 De fås ofte i Bilka og føtex billigere end ellers… Ikke det mest fashionable sted at købe dem, men det er da en mulighed.
    Bikerstøvlerne er så fine, måske et par herreinspirede sko også ville gøre sig godt?! 🙂

  4. Ikke en Converse-fan??? Dét hører til sjældenhedere, at man støder på sådan en! 😀
    Jeg har også spottet dem i supermarkedets nonfood-afdelinger, men enten er jeg for langsom, eller også har de ikke den model, jeg leder efter… Ellers et godt tip – tak! Jeg har det lidt svært med herre-sko, men hvis der kommer en god dosis glimmer på, går det an! 😉

  5. Pas på med det der “Sko kan man ikke få for mange af”… Jeg ligger i flytning og har lige fyldt 6 (!) flyttekasser kun med sko. Selvfølgelig fylder de så meget, fordi de fine stadig er i kasser, men alligevel… Det er næsten lidt flovt.

  6. Pingback: MISSION COMPLETED | themoneypurse

Skriv et svar

