EN RAR DAG

Holdte rar lørdag, igår (ja, det kan man godt holde 😀 ) Shoppede. Spiste. Snakkede. Det er sådan jeg bedst kan lide det.


Sommersko er sikkert vældig fin, men vi tog på Hoppes, og fik reje-salat…

… Og kyllinge-burger (det ved man, hvad er!)


Hos Flying A, købte jeg noget blødt, lysegråt bomuld (det kan man aldrig få for meget af) og glimmer i flydende form. Selvom jeg ikke bruger neglelak. Men de er fine at have fremme.


Og på hjem-vejen ærgrede jeg mig over, at Flick på Gammel Kongevej, havde lukket. De har ellers seje ting! (Og en sølv æske var bestemt røget med hjem… Hvad end man, bruger sådan én til??)

4 responses to “EN RAR DAG

  1. Fine billeder! Hvordan mon priserne på cafe Hoppes er, og har du eventuelt adressen?

    • Det var 98 kr. for de fleste “retter” – ihvertfald for burgeren og salaten, så det synes jeg er meget fair. Har lige googlet adressen (for kunne ikke huske hvor den lå, ha ha): Læderstræde 11, 1201 København. De har en hyggelig gårdhave 🙂

  2. Det øverste billede er ret så fint 🙂

Skriv et svar

