HJEMMEGJORT

… Er velgjort? Det er ikke så tit, at jeg gør det i hjemmelavede ting… Min kreativitet kan i ganske overraskende øjeblikke, være finurligt fin. Og god. Og alt det der. Det er mere min tålmodighed, der har svært ved at følge med. Jeg duer ikke til det, og får spat efter 7 sekunder, hvis det ikke lykkes mig. Kender i det? (eller ehh… Er det bare mig, der er hysterisk…)


Men for et par dage siden, begav jeg mig ud på farlige steder… Jeg lavede en smykke-tavle. Og den er fuldkommen hjemmelavet. Ihvertfald stykket med guld-tapet (den hvide holder er fra IKEA) Og jeg synes, den blev fin… Ja-ja, lidt kan jeg 😉 (Men det var nu også meget nemt!)

Forresten har jeg gjort de(t) vildeste udsalgs-fund idag! Mere om det imorgen.

Skriv et svar

