29072011

(Kedsommelig overskrift, men jeg står og bager burger-boller, og kreativiteten er gået på weekend…)



Nu skal der basilikum på bollerne (dem i ovnen). Det er hvad opfindsomheden rækker til idag 😉

8 responses to “29072011

  1. Virkelig cool outfit ! 🙂

  2. Årh din halskæde ser godt nok fin ud!

    • Ja, den er flot, ikke? 😀 Den er fra H&M, og jeg har haft den i efterhånden maaaaaange måneder – bare uden at få den brugt. Men det skulle der laves om på idag 😉

  3. Er helt enig halskæden er virkelig fin!!! I det hele taget er jeg ret vild med dit outfit 😉

    http://www.thenotebookblogspot.blogspot.com/ kig forbi!

  4. Jaaahh, tusind tak Camille, det er jeg glad for, at du er 🙂

  5. Var det ikke dig, der har komplekser omkring dine ben?! Synes jeg, at jeg husker fra din gamle blog… det er der ihvertfald slet ingen grund til! 🙂

  6. Det er sørme godt husket, haha! Men tjo. Når man har været utilfreds med noget længe nok, bliver man på et tidspunkt træt af at være utilfreds. Hvis det giver mening 😉 Og tak!

Skriv et svar

