RØD ER FLOT

Synes jeg. Rigtig meget. Se bare her:





… Og her. Og her. Det næste på min røde-liste er jeans. Og solbriller og basis-bluse(r). Hvilket har vist sig at være discipliner tilsvarende, at sælge sand i Sahara.

8 responses to “RØD ER FLOT

  1. Piiiiiiift piiiiiiiift

  2. Fedt sæt, rød klær dig skide godt. Er helt vild med jakken 🙂

    • Tak Ditte, det er jeg glad for du synes 🙂 Jakken er jeg bestemt også glad for… Den har bare nogle opmærksomhedskrævende skulderpudder, man lige skal se an… 😀

  3. Hvor er du flot! Er helt vild med den sammensætning! Gid jeg turde vove mig ud i noget lignende 😉 Men jeg har desværre en tendens til, at klæde mig i alt for sort.

    • Sådan har jeg det også i perioder – bare med hvid og grå i alle nuancer (årh, jeg elsker også grå!) Men nogengange er det rart med noget farve (når man har samlet mod, hehe). Og mange tak!

  4. Jeg er enig! Rød ER flot – især til dig 🙂

    // Emma
    http://www.emmamartiny.com

Skriv et svar

