IGÅR OG IDAG

Pyh, så regerere varmen igen over Danmark… Ja-ja, jeg ved godt, at man skal være gevaldigt glad, når isen smelter og armene bliver brune. Men mand, det var varmt idag! Igår var det dog lidt køligere; perfekt shoppe-vejr, efter min mening!

Så det gjorde jeg – kiggede på klædelige kjoler, blandt andet…


Så nok mest på ruder. Og tøj på udsalg (og det, der ikke er på udsalg, og som altid føles tyve gange pænere). Og prøvede det. Og købte det. Ihvertfald det jeg ikke lignede en åndsbolle i. Mægtig rart. Nævner det bare…

Hos Acne var det kærlighed, ved første blik, da jeg så disse røde sager (kan virkelig godt lide rød, hvis du sku’ være i tvivl). Og så var de endda på 60 procent. What more could you ask for? Især jakken sendte jeg lange, tillokkende blikke. Desværre uden held, for den var alt for stor – selv i en str. 34, og jeg måtte bedrøvet (og for alvor) indse, at jakken ikke følte det samme for mig, da ekspedienten sammebidt gav mig ret i at den var “for slasket”. Ak ja. Livet har sine modbydelige uretfærdigheder. 

Spiste ufotogen – men dog afsindigt god – aftenmad hos veninde. Efter vi havde gået tur på Frederiksberg, med lille hund i lang snor, spist is, og spist på Quatrro Fontane Due (godt man ikke selv ligger inde med det navn). Jeg havde selvfølgelig glemt mit kamera…



Idag har jeg tilbragt dagen usandsynligt behagelige steder… Hold fast, verden er pæn nogengange. Og været på arbejde i mange timer.

6 responses to “IGÅR OG IDAG

  1. Heeeej Anna

    Jeg har meldt dig til en lille hygge-udfordring..
    Håber du vil lege med.
    Læs her: http://storbyduen.blogspot.com/2011/07/blogaward.html

    Hilsen mig, storbyduen…

  2. Tak for udfordring! 🙂

  3. Det ser ud til at have været en mægtig hyggelig dag – den røde Acne-sag har jeg også kigget på. Så fin….synd den var for stor til dig.

  4. Malsen,

    Jaaa… Det var så sindssygt ærgerligt. Var lige ved at hive den med hjem alligevel. Men man må jo være lidt selvkritisk indimellem 😉

  5. Hvor meget kostede Acne jakken? Ville gerne have den, men det kommer self lidt an på prisen 😉 og var der andre str. end 34? Evt. 38?

  6. AK,

    Den var sat ned fra 2200 kr. mener jeg – så med en pris på omkring 900, er den et temmelig fornuftigt køb, vil jeg mene 😉 Der var en del tilbage, også i str. 38 – men jeg vil nu nok anbefale at gå en str. eller to ned.

Skriv et svar

