HUNGRY


Kan mærke at jeg er sulten idag… Efter noget rart og velsmagende. Skal mødes med min go’e veninde om lidt. Hun er både sød og skæg og vi har kendt hinanden i hundrede år, og ses tit. Alligevel har vi altid en hulens masse at snakke om! Må se om jeg kan få hende lokket med, på noget lækkert at spise… Er i forresten træt af, at se på min nye vest? 😀 Kan berolige jer med, at jeg netop har lavet en ny. I sort.. Hæhæ.

3 responses to “HUNGRY

  1. Hvor ser du fin ud 🙂

  2. Du er så køn 🙂

  3. Jadore og ano – tak skal i have. Mange tak 🙂

Skriv et svar

