5 DER VIRKER

Lunges (for balder og lår)

(Måske man ikke får sådan en krop efter 3 ½ øvelse… Men tager man ca. 50 pr. dag og forsætter i ugevis, er man godt kørende!)

Kaffegrums (bland op med olie, evt. også citron og honning) til tørre hænder, albuer, ben, arme (bedre end de fleste, dyre scrubs).  


Vand. Vand. Og atter vand. Især om morgenen: Et stort glas inden eller ved morgenmaden, gør rent faktisk underværker…

Läkeroler. Jublende effektivt mod voldsomme angreb af ustyrlig sukker-trang. Men… Lad være med at kast en hel pakke ind, på under 5 minutter, ik? 😀

Søvn. Ahhhh… Jeg har et meget veludviklet sove-hjerte. Og at være veludhvilet klæder alle. Absolut.

3 responses to “5 DER VIRKER

  1. Jeg er også selv ret glad for strikken 😀 Men tak for din kommentar, det betyder meget især når man er helt ny her.

  2. Hejsa, jeg kom lige et smut forbi din blog. Den er super, super fin! Jeg følger med fra nu af 😉
    knus.
    kig forbi?

  3. Det var da så lidt, Natascha 🙂

    Tak skal du have, Thea. Jeg kigger forbi din blog!

Skriv et svar

