JUST DO IT

Måneder, uger og dage er gået, og jeg har endnu ikke turde lægge mig under tatovørens angst-fremkaldende blæk (tør knap nok få en blodprøve…).

Det er ikke fordi, jeg er bange for at det gør ondt (jeg mener, helt ærlig, så ondt gør det jo ikke… Vel??). Det er mere fordi, at jeg har det med at ombestemme mig en trillion gange. Jeg har da også været indenom både tekst, navne, og alskens former; jeg er lige sikker HVER gang – og så går der en dag, og måske var det ikke lige en stjerne, det skal være alligevel, for jeg ku’ jo også…

Men så, så jeg Mies tattoo:



Er den ikke flot? Det synes jeg. Så nu er jeg (næsten) helt sikker på, hvad jeg vil have: et enkelt hjerte. Jeg kunne jo også få skrevet “Just do it!” 😀

Har i  sort farve i årene? Eller idéer til nogle af slagsen? (Så jeg kan ombestemme mig endnu en gang, hæhæ).

2 responses to “JUST DO IT

  1. Den er egentlig meget enkelt og rigtig fint 🙂 Men jeg turde nok aldrig og få en tattoo 🙂

  2. Sig ikke det!! Haha, jeg kan godt følge dig, men nu har jeg haft lyst længe så nu det skal være 🙂

Skriv et svar

