IN ACTION

Kender i de dage, hvor man ikke gider gøre sig umanerligt umage? Men i stedet tropper op i godt humør og tilpas tilfældigt tøj? Sådan havde jeg det i mandags, hvor jeg spontant tog til en mindre fest, hos en af mine gode veninder på Frederiksberg. Der var som altid godt gang i den… Det gale hus, kaldes det også 😉 … Jeg “nøjedes” dog med et par øl, og en masse snak. Det var en god aften. Helt bestemt. Og så på en mandag.

Og vesten var in action! Jaaaah, den skal kåres som en af mine bedste køb længe!

2 responses to “IN ACTION

  1. Hvor er dine sorte jeans fra? Det er netop sådan et par jeg leder efter.

  2. Anonym,

    De er fra Stella Nova 🙂 Men de er vist en sæson eller to gamle, så er ikke sikker på, at de er til at finde i butikker, desværre.

Skriv et svar

