TRE FRA TOPSHOP

Der ville gøre sig ualmindeligt godt sammen… Og hver for sig… Og i mit klædeskab!

8 responses to “TRE FRA TOPSHOP

  1. åh, jeg er glad for at du lige kommeterede på min blog, for jeg leder efter en ny læderjakke, og den her fra Topshop ligner næsten helt min egen 3 år gamle, elskede og næsten ødelagte Mads Nørgaard jakke, som snart bør erstattes af noget nyt 😉
    Forresten, mht. tøjstativet, jæs det lavede jeg selv, det er meget simpelt 🙂

    knsu fra Marie My fra http://www.nemesisbabe.blogspot.com

  2. Så er vi to, Camille! Selvom det faktisk ikke er tit jeg handler der, falder man altid over noget!

  3. Marie My,

    Jamen, så er det jo heldigt! Den ser ihvertfald helt vildt lækker ud, den her sag, og hvis du mangler en, vil det jo være et godt køb… Hey, forresten. Jeg mangler også en læderjakke! 😉
    Stativet er virkelig fint!

  4. Wow, det er jo nogle vildt lækre sager du har fundet der. Især læderjakken og skoene måtte gerne flytte ind i min garderobe. Elsker virkelig Topshop…

  5. Nanna,

    Ja, der er så meget fint, der frister hos Topshop – især på hjemmesiden, synes jeg!

  6. Super lækre ting, er vild med kjolen. Den har jeg kigget på nogle gange på topshop 🙂

  7. Julie,

    Den er også sindssyg sej 🙂 Den fåes også i sort og en anden farve (jeg har glemt) hvis det lokker (endnu mere) 😉

Skriv et svar

