BEAUTY SLEEP ZZZZZzzzzzZZZZ

Var indehaver af selvvalgt kvalme (= tømmerdrenge) hele den regnvåde dag igår, og det på trods af, at jeg faldt i (tiltrængt!) skønheds-søvn hos min veninde, inden vi overhovedet nåede at komme i byen… ZzzzZZ. Så får mit vedkommende blev det en forbavsende rolig nat (og det var altså ikke selvvalgt! 😀 )

Til aftensmad kreerede vi store sandwich – det er efterhånden en fredags-tradition(og yderst velsmagende, sku’ jeg hilse og sige):


Og så prøvede jeg min nye vest, der oprindeligt var en jakke…


Og jeg tænker, at style den sådan… Kom endelig med andre idéer! (For hvornår er det nogensinde varmt nok til bare ben, og koldt nok til stikkende strik?)

Nu sidder jeg med yoghurt med rosiner, havregryn, kanel og blomme, og overvejer om jeg har mod på at tage ud i regnen… Eller ikke… Jeg tror min dyne trækker mere!

5 responses to “BEAUTY SLEEP ZZZZZzzzzzZZZZ

  1. wow fede billeder elsker specialt dit outfit!! 😉 hihi mener at du sagtens kan have det på!!!!

    tak for din komentar 😉
    http://www.thenotebookblogspot.blogspot.com/

  2. Den vest er altså virkelig fed!!

    Emma

  3. Camille,

    Tak skal du have – det må ud og luftes en dag snarest 🙂

    Emma,

    Jeg er også blevet helt tosset med den. Utroligt hvad en saks kan gøre 😉

  4. Hvor er striktrøjen fra? Den er pæn (:

  5. Den er fra Acne, Cille 🙂

Skriv et svar

