WHITE LIKE VANILLAICE

Billeder, der efterhånden er måneder gamle. Men et outfit der godt kunne gentages. Jow jow. Bestemt. Det må jeg prøve… Hvis ikke det var fordi, at kjolen efter en skæg aften i byen, ikke er snehvid mere, men plettet… 😦

6 responses to “WHITE LIKE VANILLAICE

  1. tusind tak for kommentaren om mit værelse 🙂
    og det er da bare verdens mest nuttede kjole, og den bliver så bare gjort rå med de der stiletter, hvilket ser så fedt ud! hvor har du købt den? altså kjolen 🙂

  2. Ærgerligt med kjolen, den vil ellers være fin til efteråret hvor blonder hitter 🙂

  3. Sikke en fin kjole 🙂

  4. Christine,

    Tusind tak! Jeg synes også at en hvid kjole fortjener lidt rå sko, og selvom disse er høje, er de faktisk rare at gå i 😉 Kjolen er fra H&M, og købt i vinters. Den blev hurtigt udsolgt, men måske den er at spore på nettet…

    Guapizimo,

    Du behøver ikke at gnide salt i såret! Haha, men så er det jo undskyldning for at lede efter nye blonder… 😀

    Christina,

    Ja, synes du ikke? Jeg er (/var) også vild med den!

  5. Flot styling! Giver mig inspiration til min egen hvide blondekjole. Har du egentlig ikke tabt dig? Du ser rigtig godt ud (:

  6. Tak til det hele, Z! Det er altid rart at kunne give inspiration 🙂 Mht. vægten, så jo, der er blevet lidt mindre af mig 😉

Skriv et svar

