(CYBER)SPACE

Detalje-billederne her, har været vist før, men tænker at de godt kan tåle en gentagelse, for det var på en anden blog og – med farer for at lyde skizofrenisk (eller bare temmelig feberamt… Som jeg jo er!) – på en måde også i et andet liv. Det var ihvertfald dengang solen skinnede (næsten) hele tiden, og man kunne drible rundt i fine kjoler… Hvad er det nu, det hedder…?? Nå ja – sommer! 😀

Jeg tog ingen billeder af mit mini-pixi-walk-in closet dengang (havde vel for travlt med at sole mig og spise store is!) men det vil jeg gøre an af dagene. Altså, tage billeder af Verdens Mindste Walk-in. Det andet, det med at sole sig, det er nok lidt for koldt endnu!



4 responses to “(CYBER)SPACE

  1. Arhh, sådan rigtig piget, præcis som jeg kan lide det! 🙂
    Og så er jeg ret vild med, at du også har et kagefad stående – det er altså god stil, ja, det er! 😀

  2. Glæder jeg mig til at se 😀
    Og sommeren må gerne komme.. hmm.. NU TAK! 🙂

  3. Kira,
    Ja…. Det er nemlig MEGET piget! Måske lige det ville være en tand for piget, hvis der også boede en mand. Men det gør der jo ikke (endnu) 😉
    Haha, mht. kagefadet opbevarede jeg mine smykker dér. Men nu er de rykket over i mit glas-smykkeskrin – der ligger de vist lidt bedre!

    Michelle,
    Yes plzzzzzzzzz…. 😀

  4. vilka insiperande bilder! 🙂

Skriv et svar

