10 JEG KAN LI’

Og vigtigst af alt: Mangler!
Så meget, at de alle står på min ønskeliste for tiden. Og på en måde, må jeg godt give mig selv en af dem. Måske støvlerne. Jeg mener: Det er virkelig længe siden, jeg sidst har shoppet noget større (og dyrere end H&Ms 100 kroners-tilbud)

Meget basis, det hele: Sort læderjakke, foundation, stribevis af gode pensler, mineralpudder, hvid tee i god kvalitet, draperet nederdel, sorte bikerboots, Lanvin for H&M-sobriller (Jeg er så ærgelig over, at jeg ikke var mere opsat på dem den… dag?! de var i butikkerne!) farverige kjoler/toppe/nederdele i enkle snit og en lysegrå hoodie (Min anden – og den jeg sidder i nu – er godt brugt op!)

7 responses to “10 JEG KAN LI’

  1. Fine ting du ønsker dig;) Har selv lige investeret i en nederdel fra james Perse noget lignende den du ønsker.

    Og fin blog forøvrigt:)

  2. Jeg er også helt vild med dem alle… Og det bliver jo ikke bedre, når de sådan er linet op her 😉

    Var lige inde og kigge – den er godt nok lækker, den nederdel du har købt! Og tak!

  3. Hmm… hvor er penslerne fra? Sidder her og kniber øjnene sammen (måske snart på tide med et besøg hos øjenlægen), men kan simpelthen ikke se, hvad der står? De ser nemlig umiddelbart ret lækre ud, og jeg har for nyligt opdaget en helt ny “kvalitet” ved mig selv: makeup-børste-fetichen. 😉

  4. Kira, hehe jeg har det på samme måde. Skønt, at man kan blive ved med at få nye feticher! De er fra MAC.

  5. 10 smukheder der også ville ha’ det godt hos mig!

  6. Det tror jeg gerne! 😀

  7. Pingback: HAR DU SET… | themoneypurse

Skriv et svar

