POSTBUD

Er jeg ikke. Men denne her jakke, giver lidt associationer, synes I ikke? 😀


Gik tilfældigt forbi en vintagebutik, i Hellerup, og var egentlig først interesseret i en sej parka med peace-tegn. Måtte indse, at den var alt for stor (især efter, at en dobbelt så stor mand, lagde jakken fra sig, fordi den også var for stor til ham!) og spottede så denne her: Rød, med skulderpudder, min strørrelse – perfekt!

8 responses to “POSTBUD

  1. love this red jacket!!

    ❤ steffy
    steffysprosandcons.blogspot.com

  2. Jo, den minder da lidt om den fine fra H&M. 🙂
    Den er rigtig fin ud!!!

  3. Jaa, godt at jeg ikke er den eneste der synes det! 😀 Glæder mig også til at få den på!

  4. Og Celli Freifeldt er et fint gammel dansk mærke, skrædderi, der holder til på Amagertorv og syr til fine damer, f.eks. dronningen, så det….

  5. Sarah,

    Damen i butikken sagde godt nok også at “det jo er et dyrere mærke..”
    Hehe, så deler jeg pludselig mærke med dronningen, hvor fornemt! 😉

  6. Pingback: RØD ER FLOT | themoneypurse

Skriv et svar

