RED FRIDAY


To røde kjoler på en uge – det er altså ikke hver uge! 😉  Er på vej ud af døren, og har (lidt) travlt (som altid). Skal først til middag hos min veninde i Klampenborg, og derefter til en stor fødselsdag inde i byen. Kan i have en god fredag!

8 responses to “RED FRIDAY

  1. hvor ser du godt ud!
    //Mille

  2. Hej 🙂 Godt du er tilbage 😉 Hvor er din flotte kjole fra, er altid på udkig efter røde items til min egen garderobe 😀

  3. Mille Christine,
    Mange tak! 🙂

    Z,
    Tak tak du… 😀 Den er fra butikken Morrison der ligger i Frederiksberg Centret, og købt fornylig. Ved ikke om du kender den? 🙂 De har virkelig mange fine kjoler..

    • Tak 🙂 Den kender jeg da! Går på gym lige ved siden af centret, kunne være jeg skulle tage et kig forbi i morgen!

  4. Det synes jeg klart, du skal gøre! Selvom det også kan være et farligt, fristende sted…. 😉

  5. Rikke, ja, den er fin ikke? 😀 Og faktisk endnu finere bagfra – må lige lægge et billed op af det en af dagene…

  6. Pingback: RØD ER FLOT | themoneypurse

Skriv et svar

