SPINACH SMOOTHIE

Her til morgen skal jeg igen møde sent (Hæhæ, begynder at kunne lide det her!) så jeg besluttede mig for at lave en spinat smoothie. Det er faktisk første gang, jeg prøver mig ad, med spinat. Og dét på trods af, at min blender bliver brugt flittigt til smoothies 😉

Det er meget enkelt – og ikke den store madkunst – men det smager faktisk ret fint (Især når man tænker på, hvor sund den er 😀 )
Jeg brugte:

4 kugler frossen spinat
5 mandler (jeg hakkede)
Ca. en teskefuld kokosdrys
Mælk

Kreativiteten rakte ikke så langt idag, men man kunne også have brugt agurk, banan, ananas, appelsin eller æble. Tror især banan ville forsøde den meget kraftige spinat-smag, hvis man ikke lige er til den 😉

2 responses to “SPINACH SMOOTHIE

  1. ANNA 😀

    men er du sikker på det smager godt?

  2. Maria – Hehe, godt og godt…. 😀 Ej, jeg synes det smager… Fint! ISÆR når man tænker, på at det er sundt 😉 Men jeg vil nok anbefale en banan eller andet, til at udligne smagen.

Skriv et svar

