ME AND BIRGER

Malene Birger har i flere år været en af mine danske ynglingsdesignere – jeg tror faktisk, at hun er min ynglingsdesigner! Hun formår altid at skabe smukke, feminine sager med pallietter og perler, som samtidig er tilpas afslappet og med et lille twist af noget råt.

Lige nu er der final sale på hendes hjemmeside, og – 60 % på rigtig mange, rigtig lækre sager. Det er altså noget, der kan gøre en i godt humør! Jeg har fundet nogle her, jeg allesammen gerne ville have… Måske ihvertfald én af dem, skal hjem til mig. Men hvilken?? Jeg er især vild med toppen. Og kjolen. Strikken ser også dejlig ud. Og bukserne. Det hele!

6 responses to “ME AND BIRGER

  1. Jeg har selv haft kig på de første to ting, så jeg ville helt klart vælge en af dem! 🙂

  2. Ikke lokke mig… 😉
    Men når det nu skal være (og det skal det jo!) er jeg også ret så vild med især strik nummer 2!

  3. Wauw hvor er det alt sammen smukt, får desværre alt for sjældent kigget på hendes skønne kollektioner, da de er udenfor mit budget. især cardiganen allerførst er utrolig smuk og den stribede top helt basic, men alligevel vildt flot! 🙂

    Vildt fin og inspirerende blog du har her, ærgeligt jeg ikke har opdaget den før,
    me hellere sent end aldrig! 🙂

    The Fashionphile

    -http://fashionphileme.blogspot.com/

  4. Fashionphile – Ja, hendes ting er så smukke, så smukke. Og dyre! Men når det nu er med stor rabat, så nærmer vi os en fair pris, synes jeg 🙂

    Mange tak, det er jeg glad for at du synes. Jeg er lige begyndt (igen) – så du er ikke helt sent på den 😉

  5. Hun ER bare cool, hende Birger. Den sort/hvide kjole må gerne komme i min retning.

  6. Anette Kristine – Ja, den er så fin… Desværre er den udsolgt i min str. (og en del andre) – det går hurtigt med hendes tøj! 😉

Skriv et svar

