JUST FO(U)R GIRLS

(Høhø- fangede i ordspillet?)
Dengang i slut 90erne, da Sex And The City blev vist første gang, var jeg mere interesseret i sandkasser og barbie-dukker, end shopping og kærlighed (Jeg var højst 7, så trods alt meget godt, jeg ikke koncentrerede mig om det endnu! 😉 )
Men så blev jeg ældre (og klogere) og dukkerne blev skiftet ud med 4 piger, Samantha, Carrie, Charlotte og Miranda. Og deres liv på afsnit. En hel masse afsnit. Jeg så hele serien over en læseferie, for et par år siden, og til sidst følte jeg, at jeg var bedste ven med Aidan, og jeg hader altid Big en lille smule, når han er ubetænksom…


Nu ser jeg serien igen – eller faktisk helst sæson 4. Det er nemlig min ynglings sæson! Jeg er kommet lige dertil hvor Aidan (igen) går fra Carrie (Æv…) og hun bliver smidt ud af hendes lejlighed, hvis hun ikke køber den inden 30 dage. Ak ja. Big problems in a big city.

2 responses to “JUST FO(U)R GIRLS

  1. Jeg har også set hele sæsonen, på MEGET få dage. Det er super sjovt. Jeg er også mere til Aiden end Big, Aiden er en lille frækkert! Mh!

  2. Ja, tiden går stærkt, når man har det sjovt 😀 Jeg er enig! Men lille vil jeg nu ikke kalde ham… Hehe 😉

Skriv et svar

