HERE WE GO AGAIN


Så prøver jeg igen.
Er hverken blevet højere (jo, måske! Hov, målebåndet vendte forkert… Nej, nok ikke højere) og er heller ikke blevet ret meget brunere. Men mit hår er blevet (lidt) længere og jeg er blevet (lidt) klogere (vistnok) – man må jo gå op i de små ting her i livet! Jeg har ryddet ud i min gaderobe (og min tøj-tsunami på gulvet) og jeg har tilføjet en masse dejlige ting, som jeg glæder mig til at vise jer.

Og så har jeg fået nye interesser – nu handler det nemlig ikke kun om mode. Det kommer til at handle om skønhed, mad, sundhed og bolig. Tænk, at man hele livet kan få nye og gode interesser – det er da opmuntrende at tænke på, ikke?

2 responses to “HERE WE GO AGAIN

  1. Haha, jeg kan godt lide din humorristiske måde at skrive på!.. og et ret fedt billede, egentlig! 🙂
    Hvis du vil, er du velkommen til at besøge min blog!
    //nikolineblog.blogspot.dk

  2. Hehe, det er nu egentlig ikke engang med vilje – men tak! Også til det med billedet 🙂 Jeg kigger forbi din blog!

Skriv et svar

